בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מפקדים במשטרה משבחים את "הצלה ירושלים"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/6/2003 01:23 לינק ישיר 
מפקדים במשטרה משבחים את "הצלה ירושלים"

מפקדים בכירים במשטרת ישראל דיברו הבוקר בכל כלי התקשורת ושיבחו את עשרות המתנדבים של "הצלה י-ם " אשר הגיעו למקום הפיגוע במהירות וטיפלו במסירות בנפגעים הרבים.
" ארגון הצלה הינו נדבך חשוב ביותר מכוחות ההצלה במדינה" אמר מפקד בכיר במשטרת ישראל הבוקר בגלי צהל.

תוקן על ידי - הצלהירשלים - 6/13/2003 1:26:47 AM



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מפקדים במשטרה משבחים את "הצלה ירושלים"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext