בית פורומים הצלה ומדא ישראל

"עשור ל"הצלה ירושלים" ב"בית שמש"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/6/2003 17:51 לינק ישיר 
"עשור ל"הצלה ירושלים" ב"בית שמש"

הערב תתקיים כנס עשור ל"הצלה ירושלים" בבית שמש בהשתתפות מנכ"ל מד"א מר אבי זוהר ובהשתתפותו של ראש העיר מר דני ועקנין וכן מנהל מחוז ירושלים מר יוני יוגודובסקי ובהשתתפותם של כל רבני בית שמש וכן יו"ר הצלה ר' דוד גרינוולד ובהשתתפותם של התורמים הנכבדים שתרמו להצלה אופנוע מאובזר בציוד מלא וכן כל מתנדבי "הצלה ירושלים" בבית שמש



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/7/2003 00:16 לינק ישיר 

אכן ברכת יישר כוח שלוחה בזאת לעשרות מתנדבי הצלה י-ם בבית שמש אשר עושים מלאכתם נאמנה ועוסקים במלאכת בקודש בימים ובשעות לא שעות.

יתן ה' שתמשיכו הלאה במעשי החסד הרבים ויצליח ה' פעךיכם וירחיב ה' גבולכם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > "עשור ל"הצלה ירושלים" ב"בית שמש"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext