"עשור ל"הצלה ירושלים" ב"בית שמש"
הערב תתקיים כנס עשור ל"הצלה ירושלים" בבית שמש בהשתתפות מנכ"ל מד"א מר אבי זוהר ובהשתתפותו של ראש העיר מר דני ועקנין וכן מנהל מחוז ירושלים מר יוני יוגודובסקי ובהשתתפותם של כל רבני בית שמש וכן יו"ר הצלה ר' דוד גרינוולד ובהשתתפותם של התורמים הנכבדים שתרמו להצלה אופנוע מאובזר בציוד מלא וכן כל מתנדבי "הצלה ירושלים" בבית שמש
|