זק"א מהשטח יקירי
ראשית ברכות על הרצון לעשיית שלום בין שורות המתנדבים.
רק ידידי, כאן לא המקום לדיונים בעניין.
פורום זה איננו מקום לעימותים,ויכוחים ודיונים על ארגונים אשר שמם אינם מד"א י-ם או הצלה י-ם.
עם כל הכבוד שאנו רוחשים לארגוני חסד אחרים באשר הם ,יד אליעזר,חברה קדישא,חסדי נעמי ,זק"א,יד שרה וכו' כאן זה לא המקום.
פורום זה הינו יחודי להצלה ומדא ירושלים.
וכפי שאני יודע מקרוב אין ולא יהיה כל עימות בין מד"א והצלה י-ם והעבודה המשותפת ביניהם אינה אלא אות של כבוד .
אי לכך האשכול נחסם לתגובות בכדי שלא יגרר לויכוח ועימות.
אני מאמין בכנות ההודעה אולם כאן לא המקום .
ישנם פורומים אחרים בהם תוכל להעלות את הדיון אשר הוא נחוץ ומבורך.
בתקוה להבנה יקירי..
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 17/07/2003 20:45:54
|
|