מד"א י-ם הוציא השבוע טפסים מיוחדים לנפגעי תאונות הדרכים.
הנהגים מתבקשים לגשת לתחנה ולקבל את הטפסים החדשים אשר מהשבוע יהיו בתוקף וימולאו לנפגעי תאונות דרכים בלבד.
נשלח ב-18/7/2003 17:47
נ.ב.
התשלום לחיוב הנפגע יהיה 570 ש"ח
נשלח ב-20/7/2003 01:36
ולכל הנהגים שמשתוללים בכבישים תנצלו את ההזדמנות יש הנחה של 200 ש"ח.
וברצינות... די סעו כבר רגוע חבל על החיים ואם נשארים בחיים אז חבל על הכסף.