|
|
| נשלח ב-23/7/2003 18:12 |
|
| |
היי שלום לכולם
נעלמתי ליומיים .. חזרתי
(לא שחסמו אותי )
נשמח לדעת מי המנהל משנה החדש ולאחל לו
ב ה צ ל ח ה
|
|
|
|
| נשלח ב-23/7/2003 22:44 |
|
| |
עכשיו עם מנהלי פורום משובחים אלו, נדאג שהפורום יפרסם רק דברים מועילים לקוראים ונקווה שהכותבים ימנעו מאיתנו את העבודה הכרוכה במחיקת הודעות ואשכולות .
|
|
|
|
| נשלח ב-23/7/2003 22:58 |
|
| |
ובכ"ז מיהו המנהל או כינויו ?
ואגב אל תשכחו שזה פורום
ופורום כל אחד רשאי להביע את דעתו !
|
|
|
|
| נשלח ב-23/7/2003 23:15 |
|
| |
מנהל המשנה הוא "למען החיים", כפי שנכתב..
|
|
|
|
| נשלח ב-23/7/2003 23:17 |
|
| |
תודה
אגב יש איזו שהיא תקלה ?
לערוך הודעות או לשלוח הודעה אישית ?
אין את האייקונים ליד שם הכותב ..
|
|
|
|
| נשלח ב-24/7/2003 00:28 |
|
| |
זה נראה כמו תקלה אם כי כרגע זה נראה שזה הסתדר
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|