בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תמונות "מצב חרום בנתבג"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/7/2003 01:17 לינק ישיר 
תמונות "מצב חרום בנתבג"
מצורף קובץ

אופנוע הצלה ירושלים השתתף היום במצב חרום בנתב"ג
צילום: זק"אניוז

עם ישראל חי



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2003 01:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

צילום : זק"אניוז

עם ישראל חי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2003 01:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד תמונה

עם ישראל חי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2003 01:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה אחרונה

עם ישראל חי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/7/2003 04:33 לינק ישיר 

אכן, כמה ממתנדבי הצלה ירושלים הגיעו במהירות לנתב"ג לכוננות טיסת החירום של הג'מבו שנחת.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/7/2003 13:28 לינק ישיר 

נו באמת, come on!!!!!!

התמונות האלה ממש לא מעניינות. לא מענין לראות את האופנועים של הצלה/זק"א וכל הציוד בנתב"ג.
כשנכנסתי לאשכול חשבתי למצוא תמונות של האנשים המותשים יוצאים מהמטוס, או של המטוס נוחת, או משהו מענין בסיגנון הזה. ולא עוד אוסף של תמונות האופנועים.

אגב, את האופנועים והאמבולנסים - אנחנו רואים ב"לייב" כל הזמן.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תמונות "מצב חרום בנתבג"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext