נו באמת, come on!!!!!!
התמונות האלה ממש לא מעניינות. לא מענין לראות את האופנועים של הצלה/זק"א וכל הציוד בנתב"ג.
כשנכנסתי לאשכול חשבתי למצוא תמונות של האנשים המותשים יוצאים מהמטוס, או של המטוס נוחת, או משהו מענין בסיגנון הזה. ולא עוד אוסף של תמונות האופנועים.
אגב, את האופנועים והאמבולנסים - אנחנו רואים ב"לייב" כל הזמן.
|
|