צוות מד"א ביצע החייאה קשה בנהג שהתמוטט
אמש , בשעה 24:00 התבלה קריאה במד"א על אדם בתוך רכב ליד צומת המלונות (רמדה),בגין, שנראה כמחוסר הכרה.
ישנם מקרים כאלו לרוב בהם אנשים נשכבים לנוח כמה דקות ואנשים לחוצים מזמינים אמבולנס כך שהמקרה היה מקרה רגיל ולא מלחיץ במיוחד.
כאשר הגיע צוות מד"א למקום מרחק שתי דקות מהתחנה הבחינו באדם מחוסר הכרה שרכון על ההגה.
המתנדבים הוציאו את הנהג והחלו לבצע מאמצי החייאה עם מכשור מתקדם כאשר מצטרף אליהם תוך דקות צוות נט"ן אשר נתן שוקים חשמליים וביצע החייאה תרופתית שכללה אינטובציה וכו'.
כל זה ברחובה של עיר לעיני עשרות נהגים המומים שעברו בכביש לתומם.
לאחר כ-45 דקות של החייאה(!!) נאלצו לקבוע את מותו של האיש כבן 60 אשר חטף התקף לב בעודו עומד ברמזור.
|
|