בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אני מחפש הסבר.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/8/2003 04:58 לינק ישיר 
אני מחפש הסבר.


שלום.
אני יקדים שח"ו איני רוצה לקנטר את חברי ההצלה /זק"א.
אבל זה מאוד מוזר לי את כל התעסקות בפירסומת ותמנות. ממש מכל אירוע יש ישר תמונות ופירסום.

תהרגו אותי, אבל אני ממש לא מבין את פשר הדבר, למה אף אירגון הצלה בעולם לא עושה כזה טראסק מההצלת נפשות?

משום מה נראה שלכל מתנדב הצלה/זק"א יש בתיק מצלמה אישית...וחובה עליו להביא תמונות מהאירוע..

באמת חברה, תפסיקו ליהות ילדים.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2003 05:42 לינק ישיר 

ולאנשי הצלה שהם גם כונני מד"א זה נוגד את נוהלי מד"א !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/8/2003 14:06 לינק ישיר 

שלום לפליקר...
שמעת פעם על תחרות יכול להיות שבזכות התמונות יותר אנשים ייצאו להציל חיים
והיה זה שכרינו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2003 16:17 לינק ישיר 

נראה לי בגלל שהארגון חי מתרומות וצריך להראות שיש הרבה פעילות של הצלת חיים כדי שיתרמו עוד...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אני מחפש הסבר.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext