בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אשה צעירה נפטרה לאחר שעה וחצי של החייאה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/8/2003 23:54 לינק ישיר 
אשה צעירה נפטרה לאחר שעה וחצי של החייאה

בירושלים התקבלה קריאה על אשה לאחר התעלפות.
חברי "הצלה ירושלים" הגיעו למקום תוך שניות ספורות ודיווחו על החייאה מלאה לאשה בת 48 הצוות עשה הנשמות ועיסוים וכן נתן שוקים חשמליים והצליח להחזיר דופק עוד קודם בואו של הנט"ן.
החברים משה פרייאנד, חיים ויינגרטן, דוד שמידט ומאיר אקער יחד עם צוות מד"א עמלו למעלה משעה וחצי בו הצליחו להחזיר דופק ובזכות התעקשותו של הרופא דר' גי'ק אף הצליחו לפנותה לבי"ח. אך כאמור לצערינו נפטרה האשה לאחר זמן מועט בביתה"ח.
ברוך דיין האמת.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-7/8/2003 13:44 לינק ישיר 

הלוויתה של הרבנית שושנה הולצמן בת 48 חסידת גור התקיימה הבוקר בשעה 11 משמגר ,הלוויה עברה דרך בית המדרש של חסידי גור ומשם נסעו להר המנוחות,שם נטמנה.
חובשי הצלה ירושלים שהשתתפו בהחייאה אמש ביקשו מהמנוחה מחילה בשם הצוות הרפואי שטיפל בה ללא הפסקה כל עוד היה סיכוי.

תנחומים למשפחה היקרה שלא תדעו עוד צער ויגון.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/8/2003 23:33 לינק ישיר 

שימי גרוסמן גם היה במקום ועזר במאמצי ההחיאה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/8/2003 23:40 לינק ישיר 

אכן.,ועשה עבודה יפה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אשה צעירה נפטרה לאחר שעה וחצי של החייאה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext