בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מד"א טיפל ב46שהתעלפו בצום/בחום ט' באב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/8/2003 20:30 לינק ישיר 
מד"א טיפל ב46שהתעלפו בצום/בחום ט' באב

צום ט' באב: מד"א טיפל ב-46 מקרי התעלפויות.

במהלך צום ט' באב טיפלו צוותי מד"א ב-46 מקרי התעלפויות ברחבי הארץ, מתוכם 22 בני אדם פונו לבתי החולים. ברחבת הכותל המערבי טיפלו צוותי מד"א -הצלה ב-15 מקרי התעלפויות, מתוכם פונו שני בני אדם לבית החולים.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/8/2003 00:11 לינק ישיר 

אכן מגיעה התודה והברכה לכל עשרות עשרות מתנדבי מד"א והצלה ירושלים אשר אבטחו את ההמונים בכותל המערבי וטיפלו באלו שנזקקו לטיפול רפואי.
ישלם לכם ה' את שכרכם!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מד"א טיפל ב46שהתעלפו בצום/בחום ט' באב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext