מד"א והצלה ירושלים קורא לציבור הירושלמי:
ארגון מד"א ארצי והצלה ירושלים קורא לציבור החרדי בכל הארץ והירושלמי במיוחד היוצא לחופשת בין הזמנים להזהר בכל העניינים המסוכנים.
החל מהכבישים:
אנא עברו במעברי חציה בלבד,חציה בכביש ללא מעברי חציה מסוכנת ביותר.
אנא סעו בזהירות ,בעדינות וותרו בכבישים וסעו על פי החוק שנקבע לטובת ולזהירות הנהגים!!
עצרו להתרענן!!
למטיילים:
אנא קחו עימכם מספיק שתיה ,פנס וכובע שמש.
לכו לפי הסימונים וצייתו להוראות.
בקרוב יצא חוברת מדוייקת מטעם הארגונים לטובת ולמען הציבור החרדי הגדול היוצא בזמנים אלו לטיולים ולחופשת בין הזמנים.
תפילתנו כי לא ניאלץ לשמוע על סיפורים ומקרים נוראיים כפי שאנו שומעים ידי בין הזמנים ושהחופשה תהיה מועילה ושקטה .
         
|
|