בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בניין מד"א י-ם היה מלא ע"ומ בזמן הפיגוע

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/8/2003 23:02 לינק ישיר 
בניין מד"א י-ם היה מלא ע"ומ בזמן הפיגוע

מד"א י-ם היה מלא במתנדבים ועובדים אשר ערכו מסיבת פרידה למוקדן הגדול חנן חובב.
עשרות חברים,מתנדבים עובדים כוננים ,היו בבניין מד"א בזמן ה"אר"ן" השבוע ברח' שמואל הנביא בירושלים.

מתנדבים ועובדים אלו יחד עם עוד עשרות חובשים של הצלה ירושלים ובראשם יחידת האופנוענים יצאו לאירוע וטיפלו במהירות ,במיומנות ובמסירות בכל הנפגעים הרבים.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/8/2003 23:40 לינק ישיר 

חנן חובב גם היה פיקוד 10 במקום



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בניין מד"א י-ם היה מלא ע"ומ בזמן הפיגוע
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext