קרן היסוד תורמת 4 אופנועים ל"הצלה י-ם "
אגודת "קרן היסוד" החליטה לתרום לארגון הצלה ירושלים ארבעה אופנועים אשר ישמשו את מערך ההצלה בירושלים.
האופנועים יחולקו לבית שמש,בית וגן,נוה יעקב ומרכז העיר.
יחידת האופנועים גודלת מידי יום וארגונים רבים אשר ראו את הנחיצות והיעילות של האופנועים הביעו את רצונם לתרום אופנועים נוספים וערכות החייאה חדשות ל"הצלה ירושלים".
בקרוב אם כן, נראה את האופנועים החדשים תרומת "קרן היסוד" ברחובות העיר יוצאות לאירועי הצלה וחירום ומגישות עזרה לנפגעים ולנזקקים.
מכאן שלוחה התודה והברכה לקרן היסוד על התרומה הנפלאה והמבורכת לארגון החשוב ומאחלים למנהלי ואנשי האגודה ברכה,הצלחה, בריאות וכל טוב .
       
|
|