בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אין כמו הצלה ירושלים!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/8/2003 21:27 לינק ישיר 
אין כמו הצלה ירושלים!!!

הייתי בחופש והיה לי הרבה זמן במנוחה לשמוע את מכשיר המירס זועק בכל פעם כשמתקבלת קריאה בביפר. לשמוע את החברים מזנקים לכל נפגע או חולה או ת.ד. או סתם קריאת שווא וכולם במסירות נאמנות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.
המסקנה היא שהחברים המסורים האלו הם כח החלוץ של מד"א והם הכח הגדול והמיוחד שיש לארגון המפואר "הצלה ירושלים".
יישר כח !!



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-26/8/2003 01:59 לינק ישיר 

התגעגענו מנהל יקר.

אכן, אין אין כמו הצלה ירושלים!!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/8/2003 02:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אין כמו החבר'ה הטובים !



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אין כמו הצלה ירושלים!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext