תמונת המתנדב היקר ר' אהרן טאובר משכונת בית וגן בהרגעת נפגע הלם מפיגוע טרור . סתם כהוקרה על פעילותו..
חמור ומאוד לא מכובד. אולי תסתירו את פניו של הנפגע?