|
|
| נשלח ב-27/8/2003 15:47 |
|
| |
שלום! אני בן 18 ומענין להתנדב בהצלה
שלום.
אני בן 18 רוציתי לדעת
1. איזה קורסים אני יכול לעשות? (מלבד עזרה ראשונה הרגיל של 44 + עוד שעות של אמבולנס)
2. האם אני יוכל להתנדב להצלה? (ממש לא לזק"א)
3. מה הם הקריטריונים להתנדב להצלה?
תודה מראש.
|
|
|
|
| נשלח ב-27/8/2003 17:04 |
|
| |
ראשית כל ידידי תרשה לי לברכך על הרצון הטוב לסייע ולעסוק בהצלת חיים.
ישנם שני דברים שונים .
א. את הקורסים מעביר מגן דוד אדום ורשימת הקורסים מגוונת החל מ44 שעות ,88 שעות, קורס מסייעי( אט"ן) לניידות טיפול נמרץ, קורס תער"ן(תחנת עזרה ראשונה ניידת) יש קורס מאמני החייאה ועוד ..
את רשימת הקורסים,זמניהם ושאר הפרטים תוכל לברר במשרדי ההדרכה במגן דוד אדום באיזור מגורך.
שנית יש את ארגון הצלה אשר עובד יד ביד עם מד"א והוא מורכב מכונני מד"א בלבד.
הצלה ירושלים הציב תנאים לקבלה והם:א. להיות כונן במד"א + קוד כונן, התנדבות קבועה במד"א והמתנדב צריך להיות נשוי.
בכדי להיות כונן מד"א צריך להיות בן 21 ממילא לא תוכל להיות כונן/חבר בהצלה. (עדיין)..
ההמלצה עבורך היא לעבור קורס עזרה ראשונה במד"א באיזור מגורך ולהתנדב בקביעות ובכך לסייע בהצלת חיים בצורה הטובה ביותר.
תרשה לי לאחל לך ברכה והצלחה !!
ואם יש לך עוד שאלות נשמח לעזור לך בכל דבר.
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 27/08/2003 17:05:02
|
|
|
|
| נשלח ב-27/8/2003 17:35 |
|
| |
דבר ראשון תודה רבה.
דבר שני, אין "בעיה הלכתית" להתנדב במד"א?
|
|
|
|
| נשלח ב-27/8/2003 18:02 |
|
| |
אני לרגע לא חולק עליך ואמסכים איתך בכל מילה, אבל....
עד כמה שאני יודע לא מרשים בכמעט שום ישיבה (חרדתי לא תיכונית) להתנדב, אפילו לא בחב"ד שנחשביפ פתוחים... ושמעתתי שהרבה "ראשי- ישיבות" יצא נגד ההתנדבות, אז....
|
|
|
|
| נשלח ב-27/8/2003 18:09 |
|
| |
ארגון הצלה גם כן קבע קריטריון שמונע מבחורים להכנס לארגון מכיוון שצריך להיות נשוי ע"מ להתקבל לארגון הצלה.
אכן,כפי שאמרת בהרבה ישיבות אוסרים על התלמידים כל פעילות אחרת מלבד הישיבה בישיבה וללמוד וממילא גם התנדבות במד"א אסורה.
אולם ישנם בחורים רבים המתנדבים במד"א אשר לומדים בישיבות .
כל ישיבה והנוהלים שלה.
|
|
|
|
| נשלח ב-27/8/2003 18:29 |
|
| |
תראה cpir
הרבה בחורי ישיבות שלא מרשים להם , הם מתנדבים בכ"ז לפעמים גם עם כובעי שמש שלא יזהו אותם ...
שמעתי גם ראש ישיבה מכובד אומר שלהתנדב במד"א זה אסור כי יש שם גילוי עריות נו. שויין ..
בכל אופן אני בטוח שהראש ישיבה שלך גם לגלוש באינטרנט לא מרשה אז אם כבר בא להתנדב במד"א
בהצלחה
|
|
|
|
| נשלח ב-27/8/2003 18:34 |
|
| |
וויטי
טוב לראות אותך שוב ידידי..
|
|
|
|
| נשלח ב-27/8/2003 18:41 |
|
| |
אני עושה עוד הרבה דברים שהראש ישיבה לי לא מרשה....
אני רק מפש תירוץ למקרה שיתפסו אותי...
(לא משנה שזה לא יעזור)
|
|
|
|
| נשלח ב-28/8/2003 04:53 |
|
| |
תכין 2 תירוצים ל2 מצבים
הראשון למצב בו תצטרך להציל את חיי אדם כל שהוא וראש השיבה שלך יראה אותך
והשני מצב בו תציל את חיי אחד מבני משפחת ראש הישיבה או אותו בכבודו ובעצמו...
בקיצור רוצה להתנדב ? גש לאחראי מתנדבים באזור מגוריך ובהצלחה
ירחמיאל .. היי
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|