בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הצלהירשלים היחידים שנכנסו אמש לעריית י-ם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/8/2003 17:34 לינק ישיר 
הצלהירשלים היחידים שנכנסו אמש לעריית י-ם

ראשי הצלה ירושלים קיבלו אמש כרטיסי כניסה מוזמנים
ארגון הצלה ירושלים היו היחידים מכל ארגוני ההתנדבות בארץ אשר נכנסו לאולם המועצה בזמן ביקורו של מר בלומברג ראש עיריית ניו יורק.

באולם המועצה שוחו מנהלי הצלה עם מר בלומברג שהודה להם בשם תושבי ניו יורק ואמר כי מכיר מקרוב את ארגון "הצלה" אשר מהוה נדבך חשוב במערך ההצלה בניו יורק.

בלומברג ביקש להעביר למתנדבים המסורים את ברכותיו ואיחוליו .




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הצלהירשלים היחידים שנכנסו אמש לעריית י-ם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext