הנהגים והנהגים מתנדבים שנמצא בתחנה?? לטובת אלו שלא נמצאים בתחנה כל ימי חייהם... תודה.....
בל"נ תקבלו את השיבוץ בקרוב.
שוב אני מבקשת.. ממש חשוב לי, אם מישהו יכול להביא את שיבוץ הנהגים עובדים, ונהגים מתנדבים... תודה ולילה טוב..