בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הצלה ירושלים היולדת והסנדק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/9/2003 01:30 לינק ישיר 
הצלה ירושלים היולדת והסנדק

מפקד יחידת אופנועי הצלה ירושלים ראובן פול , עבר ליד המאהל של השובתים מול משרד העבודה והרווחה בדרכו לארוחת ערב לפתע ראה אשה שעומדת ליד אחד האוהלים וזועקת לעזרה ראובן נעצר וניגש אליה ושאל מה קורה הוא הבין מיד שהיא הולכת ללדת כל רגע מיד הזעיק עזרה, לא עברה דקה, איתן אוחיון עם אמבולנס הצלה י-ם ואלי ביר עם האופנולנס (אופנוע עזרה ראשונה מהירה) הגיעו ומיד וניסו להרגיע את האשה ולהכניסה לאמבולנס ע"מ לתת טיפול , אמבולנס מד"א שהוזעק למקום ע"י ראובן היה בדרכו למקום וכשהגיע הגב' הסכימה לאחר שיכנועים רבים להכנס לאוהל הקרוב ולא היתה מוכנה להתפנות מהמקום לבית החולים עקב החשש שהתינוק ילקח ממנה כמו שאר שלשת ילדיה שנלקחו ע"י הרשויות .
כשהצליחו להכניסה לאוהל ולשכיב אותה על מיטה, איתן מיד פתח לה ווריד על מנת לתת לה נוזלים עקב לחץ הדם הנמוך והחשש שכל רגע היא תלד ,
בכל התהליך שארך כשעתים וחצי, הצוות של הצלה ומד"א ניסו לשכנעה להתפנות לטיפול בחדר יולדות.
המפנה אירע כשזליג קראן מתנדב הצלה ירושלים הגיע למקום ובקשרים שלו הרים טלפון בהול לח"כ בניזרי שיגיע בדחיפות למקום .
בניזרי שהגיע מיד עם ח"כ זאבי מש"ס שיכנעו את האשה ובעלה למעלה מחצי שעה ולפתע אלי ביר זרק רעיון גאוני ואמר לפני כולם : אם תלכי אז בניזרי יביא את הרב עובדיה שיהיה לסנדק בברית וזאבי יהיה המוהל בניזרי מיד הבטיח והבעל ששמע את זה ואת הבטחת מנהל מד"א ירושלים יוני יוגודובסקי שידבר עם לשכת הרווחה בענינם, מיד התרצו- והזוג נסע לשערי צדק באמבולנס מד"א שהיה במקום.
בינתים אין דיווח עם הגב' ילדה עדיין אבל הצוות מאחל להם שיהיה בשעה טובה !



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/9/2003 01:38 לינק ישיר 

מי היה הצוות באמבולנס?
ותגידו לי איך אלי ביר נמצא בכל מקום? לדעתי יש לו מטה קסמים.. איך זה יכול להיות?!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/9/2003 01:46 לינק ישיר 

בממוצע הוא יוצא ל3-5 מקרים ביום ותאמין לי זה לא הרבה יש חברים בהצלה שיוצאים 7-8 מקרים ביום כמו למשל זאב אונגר בית וגן יוסי בן שחר הרובע היהודי ועוד ועוד שירבו כמותם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/9/2003 01:47 לינק ישיר 

לאחר בירור הצוות אמבולנס היה יוני הראל ו-3 מתנדבים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/9/2003 10:47 לינק ישיר 

הגיע לשערי צדק וברחה באמצע הלילה למקום לא ידוע.
בכל אופן כולנו מאחלים לה שיהיה לה לידה קלה ובריאה איפה שלא יהיה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/9/2003 12:34 לינק ישיר 

הצלה מדא...........
אני בת!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/9/2003 17:14 לינק ישיר 

המלצה אופנולנס אינו יעיל בשכונות החרידיות הרעיון הוא לעשות קורקיבולנס (קורקינת ממונע בשרות חובש)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הצלה ירושלים היולדת והסנדק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext