בית פורומים הצלה ומדא ישראל

איך מצטרפים להצלה י-ם ?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/9/2003 23:11 לינק ישיר 
איך מצטרפים להצלה י-ם ?

מה צריך בשביל זה ?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/9/2003 01:31 לינק ישיר 

דבר ראשון תודה על השאלה המחמיאה.

עמ"נ להצטרף ל"הצלה ירושלים" - "עזרה

ראשונה מהירה" - "מגן דוד אדום"

צריך להתקיים מס' תנאים:

א. לעבור קורס של לפחות 88 שעות ע"י מחלקת ההדרכה של מד"א.

ב. להתקבל כחבר בגדוד הכוננים ולקבל קוד כונן.

ג. להיות נשוי.

ד. לחתום על תקנון "הצלה ירושלים"

ה. להתמסר בכל עת ל"הצלת חיים"

לכל מי שיש את כל זה הוא מוזמן להצטרף למשפחה

האוהבת והדואגת ללא לאות בכל זמן ועת

משפחת הצלה ירושלים



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-5/9/2003 02:57 לינק ישיר 

אכן למען החיים הביא את כל ההוראות והנקודות הנדרשות להיות חבר בהצלה ירושלים.
נשמח לראותך בין שורותינו מציל חיים ומסייע לאחינו בכל יום ובכל שעה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/9/2003 20:46 לינק ישיר 

עברתי קורס של שישים שעות האם זה יכול לעזור לי במשהו, ואם לא, איפוא ומתי אני יכול להשלים ל88, בחודשים האחרונים אין קורסים במדא



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/9/2003 00:40 לינק ישיר 

קורס 60 אינו מספיק כדי להיות כונן ולקבל קוד כונן עליך להשלים את השעות ל 88 קורסים כאלו נערכים מדי פעם במדא.
להצלה אין יותר כאלו קורסים כיוון שכל החברים כבר השלימו את השעות האלו.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-14/9/2003 19:14 לינק ישיר 

האם צריך רשיון נהיגה ורכב כדי להתנדב להצלה ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/9/2003 19:55 לינק ישיר 

אכן כן. לפי תקנון גדוד הכוננים של מד"א על כל כונן להיות בעל רכב.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-15/9/2003 00:04 לינק ישיר 

שמעתי שנפתח היום קורס של הצלה ירושלים באיזור רחביה.

זה נכון?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-15/9/2003 03:12 לינק ישיר 

ע"מ לקבל אישור כונן מד"א יש צורך להתנדב שנה חובש (88)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/9/2003 05:16 לינק ישיר 

I am an NY licensed EMT, how can I join Hatzalah and Mad"a?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/9/2003 11:10 לינק ישיר 

אכן אמש החל קורס 88 ברחביה לא מתקבלות פניות נוספות לקורס ברחביה



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-15/9/2003 19:16 לינק ישיר 

האם אפשר להודיע לפני שמתחיל קורס, ולא כשכבר לא מתקבלים פניות?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/9/2003 16:51 לינק ישיר 

בעזרת ה' נפרסם להבא את מועדי הקורסים המאורגנים ע"י הצלה במד"א ועל הפרטים .
הקורס הנוכחי לא היה לציבור הרחב אלא לקבוצה מסויימת.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > איך מצטרפים להצלה י-ם ?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext