בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מתנדב נוער שהגיע לפיגוע - הושעה לחודש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/9/2003 21:12 לינק ישיר 
מתנדב נוער שהגיע לפיגוע - הושעה לחודש

על מתנדבי הנוער נאסר להגיע לפיגועים, עקב הסכנה, במידה שמגיע מתנדב נוער באמבולנס,נאסר עליו לרדת מהאמבולנס.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/9/2003 00:50 לינק ישיר 

מעבר לסכנה יש גם את הטראומה שמתנדב נוער יכול לקבל מהמראות הנוראיות שיש בפיגועי טירור וההוראה מוצדקת בעניין הזה באלף אחוז.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/9/2003 11:11 לינק ישיר 

נכון, אני בעד שיאכפו את העניין של מתנדבי נוער בפיגועים, המראות נוראיים מאין כמוהם, שגם מבוגרים לא צריכים לראות אותם. ילד לדעתי לא יוכל להתמודד עם זה ....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/9/2003 00:30 לינק ישיר 

אכן כן
דבר נאכף החומרה רבה
מתנדבי נוער יש להם מספיק עבודה בפיגועים
גם מחוץ לזירה וגם בטיפול הנפגע בתוך האמבולנס



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מתנדב נוער שהגיע לפיגוע - הושעה לחודש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext