מוקד ירושלים, מנהלי מד"א ירושלים עובדיו ומתנדביו מזמינים בזאת את כל מתנדבי מדא לטכס הרמת כוסית לקראת השנה בחדשה הבעל"ט מחר ביום ה' ערב החג בשעה 15:00 בבית המתנדב מדא ירושלים. בברכת חג שמח - ועד העובדים.