|
|
| נשלח ב-25/9/2003 20:11 |
|
| |
מאמצי החייאה קשים לפעוטה בי-ם,נקבע מוות,
הערב התקבלה קריאה למדא על תאונה קשה בירושלים רחוב בר אילן /שמואל הנביא ילדה קטנה שנפגעה ממשאית והועפה לכביש.
המתנדבים היקרים ר' צבי סטפנסקי ור' עזריאל וייס הגיעו במהירות למקום והחלו לבצע בפעוטה מאמצי החייאה ארוכים יחד עם צוות האמבולנס שהגיע .
לאחר כעשר דקות של החייאה הגיע נט"ן שסייע לצוותות שטיפלו בה והצליחו להחזיר לפעוטה את הדופק.
צוות הנט"ן פינה אותה בדחיפות לבית החולים הר הצופים שם ניסו הרופאים לייצב את מצבה אולם כשלו המאמצים הקשים ונקבע מותה של הפעוטה.
|
|
|
|
| נשלח ב-25/9/2003 21:17 |
|
| |
אני ראיתי את זה זה היה מפחיד
דרך אגב הנהג של המשאית היה "ערבי"
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|