| נשלח ב-29/9/2003 18:51 |
|
| |
בזמן האחרון הפורום נרדם...
מה יהיה..?.?
למען החיים, לאן נעלמת לנו?! הצלה, וכל השאר... ה ל ו ???
|
|
|
|
| נשלח ב-29/9/2003 20:40 |
|
| |
כנראה שכולם חיים, אף אחד לא חולה, כולם בריאים, אין כבר את מי להציל....
|
|
|
|
| נשלח ב-29/9/2003 21:16 |
|
| |
אף אחד לא נטש את הפורום רק היו שני ימים ראש השנה אשר בהם כידוע לא נוהגים להדליק ולכתוב במחשב..
היום במקרה אני אישית לא הייתי על הנט אבל זה רק מקרה וכולנו חוזרים לשגרה.
|
|
|
|
| נשלח ב-29/9/2003 22:28 |
|
| |
מה?? לא נוהגים להדליק מחשב בחג??!!
סתתם........
גם אני לא נוהגת ובכל זאת הפורום היה רדום...
|
|
|
|
|
| נשלח ב-30/9/2003 02:07 |
|
| |
נעמה
אני חי וקיים ובודק כל יום מה חדש ושמח לראות עידכונים מדי פעם
אני חושב שנפרסם את הפורום קצת בתחנה ואז אוליי יהיו לנו יותר כניסות וסיפורים מעניינים .
חוצמזה כנראה שהחבר'ה מהצולה עדיין לא מחוברים און ליין
לילה טוב לכוללללם
|
|
|
|
| נשלח ב-30/9/2003 02:51 |
|
| |
אל תדאגו אף אחד לא נרדם פשוט קצת עסוקים במשפט שהיה לנו. ועוד כמה ימים ינתן הגזר דין. אז.. בעזהי"ת יהיה טוב.
|
|
|
|
|