בית פורומים הצלה ומדא ישראל

חבר'ה אתם תותחים!! החייאה מוצלחת...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/9/2003 22:22 לינק ישיר 
חבר'ה אתם תותחים!! החייאה מוצלחת...

היום בשעה 18:30 התקבלה קריאה ברחוב יהודה המכבי על מוטל ברחוב.
ראשונים הגיעו למקום בנצי ליזרוביץ ודוד שמידט.
הראשונים הבחינו באדם ששוכב על בטנו זב דם ומחסור הכרה.
כאשר הפכו אותו על גבו בזהירות גילו שאיבד את הדופק ואת הנשימה ומיד החלו בהחייאת מכשירים.
במקביל הזמינו כוחות נוספים ודווחו למד"א על החייאה.
למקום הגיעו רובי שמש,עזריאל וייס ואלי רפפורט וסייעו בהחייאה.
לאלי רפפורט היה לייפבק וחיבר את המכשיר לחולה.
המכשיר איתר פרפור חדרים והביא שוק אחד שההחזיר את הדופק לחולה.
כמו כן בהמשך ההחיאה הנשימה חזרה אולם נותר מחוסר הכרה.
כאשר הגיע האמבולנס הלבן של מד"א החולה היה כבר עם נשימה ועם דופק, וריד פתוח ועם חמצן.

תותחים..!!

אשריכם!!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > חבר'ה אתם תותחים!! החייאה מוצלחת...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext