בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בקשת סליחה מכל חברי הפורום היקרים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/10/2003 23:13 לינק ישיר 
בקשת סליחה מכל חברי הפורום היקרים

כדרך כל עם ישראל בהתקדש חג הכיפורים, באתי לעמוד ולבקש מכל חברי הפורום היקרים והחביבים בקשת סליחה ומחילה אמיתית וכנה.

החסימות,המחיקות,ההערות הפרטיות והכלליות הויכוחים ושאר הדברים שנעשו על ידי ועל ידי מנהלי המשנה היקרים נעשו אך ורק על מנת למנוע עימותים בינינו חברי הצלה לבין חברי ארגונים אחרים אשר מספר אינטרסנטים מעוניינים ללבות את אש השנאה בין הארגונים.

אנו מצידינו עשינו כל מאמץ בשנה החולפת להקים,לפתח ולרומם את הפורום והצלחנו ב"ה מעל המשוער.

אני מבקש את סליחתם של אלו שנפגעו אם ישנם כאלו מתגובותי,חסימותי ומחיקות שנעשו על ידי.

באם למישהו יש תביעה עלי שיבוא ויודיעני בפרטי.

תרשו לי לסיים בברכת גמר חתימה טובה לכולנו ולכל עם ישראל באשר הוא
שתהיה לנו שנה טובה מלאה בשלום,אחדות קירוב לבבות ושיתוף פעולה.

בברכה נאמנה.

מנהל הפורום" הצלה ומדא ירושלים".



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/10/2003 23:30 לינק ישיר 

גם אני מצטרף ומבקש סליחה מכל מי שנפגע ממני ואני סולח לכולם ומאחל לכולם שנה טובה ומבורכת ושנשמע ונתבשר רק בשורות טובות ומשמחות

עדכן



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/10/2003 01:57 לינק ישיר 

ג"א מצטרף לנ"ל שנחתם לחיים טובים.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בקשת סליחה מכל חברי הפורום היקרים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext