בית פורומים הצלה ומדא ישראל

טכס מרשים הערב בקינג דייויד בירושלים!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/10/2003 00:56 לינק ישיר 
טכס מרשים הערב בקינג דייויד בירושלים!!!

הערב התקיים טכס מרשים עבור ארגון "הצלה ירושלים".

הטכס התקיים במלון קינג דייויד ומטרת הטכס היתה יחידת האופנוענים של הארגון אשר הונצחה כולה לזכר יהודי משפחה אשר משפחתו החשובה תרמה את היחידה.

בטכס השתתפו גדולי וחשובי אנשי העשיה במדינה

בראשם עמד הרב הראשי הרב ישראל מאיר לאו שליט"א אשר נשא דברים מרגשים בטכס.

כמו כן בטכס דיבר מר רובי ריבלין יו"ר הכנסת אשר נשא נאום מרגש עד דמעות.

נציג המשפחות השכולות היה מר סנד אשר שכל את כלתו וחותנו בערב החתונה, מר סנד תרם ליחידה שני אופנועים לזכר קרוביו.

בהמשך נביא את התמונות מהטכס עם דברי הנואמים ושאר הפרטים אולם חשוב לציין כי זמן רב כבר לא התקיין טכס מרשים,מרגש וחשוב כמו זה שהיה היום בירושלים.

כל העיתונות סיקרה את האירוע ואף בערוץ הראשון של הטלויזיה שירו מספר דקות מהמקום.







דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/10/2003 13:12 לינק ישיר 

עוד כמה פרטים חשובים.
את הטקס אירגן יו"ר וועד ידידי "הצלה ירושלים" מר אלי יפה ורעיתו ז'קלין אשר בנם אריה אחד מ400 המתנדבים של הצלה וכונן מד"א .
בטקס נאמו
הרב הראשי הרב לאו שליטא, שסיפר על ההכרות רבת השנים עם ארגון "הצלה ירושלים" ועל פעילותו בקרב העם בישראל שמביאה לקירוב לבבות בין חרדים\דתיים לחילונים וחוץ מהמצווה הגדולה של הצלת חיים יש למתנדבים זכות גדולה בקידוש שם שמים וקירוב לבבות .
יו"ר הכנסת מר רובי ריבלין ציין את רוח ההתנדבות שהוא רואה בשנים האחרונות בארגון ושארצות בעולם לא זכו לקבוצה יחודית כזו שהמוטיבציה לעזור בכל דבר ובמיוחד בהצלת חיים ולא פעם גם מסכנת את חייהם עצמם היא נושא לקנאה בעולם.
ראש העיריה הרב אורי לופוליאנסקי, שסיפר על ארגון הצלה מהכרות רבת השנים כתושב ירושלים ועכשיו כראש העיר הוא מלא גאווה שירושלים זכתה בארגון נפלא שכזה .
מנכ"ל מגן דוד אדום מר אבי זוהר, שיבח את המתנדבים וראשיהם וציין שמתנדבי "הצלה" לא רק יוצאים יום יום לעשרות מקרים של הצלת חיים מבתיהם אלא גם משתתפים בפעילות היום יומית של מד"א באמבולנסים בבנק הדם בוועדות החשובות וכו. והפעילות שלהם מביאה לאלפי הצלות חיים בשנה .
מר צבי סנד אביו של חנן סנד נ"י חתן של נווה אפלבוים הי"ד , סיפר סיפור נרגש ביותר על סיעתא דשמיא וסיפר כמה מילים נרגשות מאוד על ד"ר אפלבוים ונווה ביתו הי"ד ועל זה שד"ר אפלבוים היה בן הראשונים בירושלים שהקימו את הארגון הקדוש הזה , הוא ציין את תרומת 2 האופנועים שהוא ואישתו תרמו להצלה ירושלים להצלת חיים שזה הדבר הגדול ביותר שיכולים לעשות למען זכר הנפטרים והודה לתורמים של הערב על תרומתם הוא הוסיף וביקש מהקהל לתרום למפעל הקדוש שנקרה "הצלה ירושלים" שמתמודדים עם האסונות הגדולים והשכול.
כמו כן נוכחו עוד אישי ציבור ורבנים וביניהם
ח"כ הרב מאיר פורוש
סגן ראש העיריה הרב יהושוע פולק
סגן ראש העיר הרב אטיאס
הטכס סוקר בהרחבה ע"י התקשורת הכתובה והאלקטרונית ושודר במבט בשעה 21.00 אתמול בלילה
התמונות בהמשך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/10/2003 12:39 לינק ישיר 

נו מה עם תמונות?.... אנחנו במתח!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/10/2003 18:02 לינק ישיר 

ראשית כל ידידי , אין צעד שנעשה בהצלה ירושלים ללא אישור של מורינו ורבינו ר' משה הלברשטם שליט"א וכך גם לגבי הטכס בסוכות.
לגבי התמונות בוודאי שתזכו לראות ממה שהיה שם והנה קח תמונה ראשונה בסדרה..
תמונה שפורסמה הפורום רוטר

http://rotter.net/forum/scoop/7133.shtml



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 00:10 לינק ישיר 

מתוך הודעה לעיתונות.

טקס חגיגי מרשים בהשקת יחי' האופנועים האמבולטוריים של "הצלה ירושלים"

מאות אורחים ונגידים רמי מעלה השתתפו בטקס השקה והענקת שם ליחי' האופנועים האמבולטוריים של "הצלה ירושלים". במעמד הגאון רבי ישראל מאיר לאו שליט"א - הרב הראשי לשעבר, ובהשתתפות ח"כ ראובן ריבלין - יו"ר הכנסת, מר אבי זוהר - מנכ"ל "מגן דוד אדום", הרב אורי לופוליאנסקי – ראש עיריית ירושלים, רבנים, חכי"ם ואישי ציבור.

הטקס נערך בסוכה הגדולה של מלון "המלך דוד" בירושלים בתרומתם האדיבה של משפחת ארנרייך הנכבדה משטרסבורג – צרפת. את הטקס ניהל והנחה בכישרון רב המנצח הנודע אלי יפה - יו"ר ועד ידידי "הצלה ירושלים".

משפחות ארנרייך-כץ משטרסבורג שבצרפת תרמו סכום נכבד להענקת שם ליחידת האופנועים לעילוי נשמת יקיריהם, אנדריי ופולט מאטיו ז"ל. האופנועים הרבים עיטרו את בימת הכבוד משני עבריה.

את המשא המרכזי נשא הגרי"מ לאו שליט"א שעמד בדבריו על חשיבות הצלת נפשות, שיבח את התורמים שהוא מכיר אישית כרודפי צדקה וחסד והרעיף מברכותיו על מתנדבי הארגון שמביאים לקידוש שם שמים ולקירוב לבבות, שיזכו להציל ולהחיות נפשות בישראל.

יו"ר הכנסת ח"כ ראובן ריבלין אמר, כי "במיוחד לאחר שלוש שנות טרור קשים, אנו רואים את חשיבותו של הארגון הוולונטרי בהצלת חיי אדם וקיום הנאמר: כל המקיים נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא". "אני מאחל שעבודת "הצלה ירושלים" ותרומתם לקהילה יתמקדו בעזרה וסיוע לקהילה בחיים האזרחיים ולא בפיגועים ובשכול" - סיים.

נציג משפחות נפגעי הטרור, ר' צבי סנד, אשר שיכל את כלתו ומחותנו ד"ר דוד אפלבוים ובתו נאוה הי"ר בפיגוע רצחני בקפה הלל בירושלים, עמד בדבריו הנרגשים על חשיבות הטיפול בנפגעים ברגעים הקריטיים כשהנפגע מתמודד בין חיים למוות, ואת הסיוע המהיר שהחובש יכול לתת בזכות האופנועים.

מר אבי זוהר מנכ"ל מד"א, אמר בתוך דבריו, "אתם אמנם מכירים את הרב גרינוולד שלא מפסיק לחייך ולהיות יחד עם כולם, אולם, אני ראיתי אותו לא פעם עם דמעות בעיניים וסוער, כאשר הוא היה צריך להגן על חיי אדם". מנכ"ל מד"א שיבח את עבודתם המסורה של המתנדבים ואת שיתוף הפעולה ההדוק של "הצלה ירושלים" עם מד"א בפעילות השוטפת.

ראש עיריית ירושלים, הרב אורי לופוליאנסקי, אמר, "תושבי העיר ירושלים שידעו הרבה פיגועים רצחניים בשנים האחרונות, מכירים ויודעים להעריך את עבודת הקודש של ארגון "הצלה ירושלים" שמהווה פנינת בכתרה של ירושלים". ראש העיר בירך על היוזמה של "הצלה ירושלים", להציב "עמדות החייאה והצלה" בכל רחבי העיר לתועלת ולרווחת התושבים.

את הטקס הנעים הכנר האמן, מירל רזניק, שריגש וסחף את הקהל בשיר "יידישע מאמע" שהקדיש לכבודה של התורמת הנכבדה גב' ד, ארנרייך תחי'. יו"ר הכנסת וראש עיריית ירושלים התכבדו להעניק לתורמים שי מהודר, אופנוע – הצלה מכסף טהור, עם הקדשה מיוחדת. הגרי"מ לאו התכבד להעניק את השי המהוד למשפחת יפה שמסייעים לארגון "הצלה ירושלים" בכל ימות השנה. לכל המשתתפים הוענק שי סמלי, אופנוע זעיר מכסף טהור.

בטקס נטלו חלק והשתתפו גם, ח"כ הרב מאיר פרוש, הרב יהושע פולק סגן ראש עיריית ירושלים, הרב שלמה אטיאס חבר הנהלת העיר, הרב שלמה רוזנשטיין יו"ר ועדת ההקצבות העירונית, פרופ' שמואל שפירא.ס. מנהל ביה"ח "הדסה". עו"ד זלי יפה ס. נשיא בית הכנסת הגדול.

הטקס ננעל בהקרנת סרט מרגש עד דמעות, המתאר בקצרה את הפעולות הנאצלות של מאות מתנדבי הארגון, שפועלים במסירות ובמקצועיות 24 שעות ביממה 365 יום בשנה, ומושיטים את עזרתם לכל פונה ונזקק ללא הבדל גזע דת ומין.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-21/10/2003 00:41 לינק ישיר 

כמשתתף בפורום אני רשאי לקבל אופנוע זעיר מכסף ממה שחילקו כמזכרת?...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 01:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

רציתם תמונות !!

קיבלתם.

צילום יוני צור



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 01:36 לינק ישיר 

היה זה הרב לאו

אמר עליו רובי רבילין יו"ר הכנסת "הרבה אומרים הרב הראשי לישראל לשעבר ,אבל בשבילי הוא עדיין הרב הראשי"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 01:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונות נוספות

רובי רבלין יו"ר הכנסת בנאום



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 01:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בתמונה :
מימין לשמאל
הרב פורוש , מנהל מד"א , הרב גרינוולד יו"ר "הצלה,אורי לופול' ראש עיריית י-ם,הרב לאוהרב הראשי לשעבר,רובי רבלין יו"ר הכנסת,
והתורמת הנכבדה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 01:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בנצי ליזרוביץ מאחורי ר'אלי יפה והרב לאו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 01:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

המתנדבים על האופנועים




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 01:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

האופנועים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 01:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

האופנוע מכסף



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 01:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אלי ביר עם רובי רבלין (הייתם צריכים לראות באיזה אושר רובי רבלין לחץ לו את היד (אולי מכירים) )



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 02:00 לינק ישיר 

מצורף קובץ

דוקי עם רובי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > טכס מרשים הערב בקינג דייויד בירושלים!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext