לפי התרשמות מרחוק המונשם בהכרה מלאה כנראה ב H.Y מהנסיונות להחיותו .
בכל אופן החבר'ה האלה בטוח לא עברו קורס אצלנו
נשלח ב-16/11/2003 23:12
אין קרש גב,אין צוארון פילדלפיה,אין עוד עירוי בטראומה,שקית עירוי למטה והנוזלים לא נכנסים,מנשימים באמבו תינוקות,בלי דחיקת לסת האויר בכלל לא נכנס תראו את הראש שלו!