קופות החולים חולבות את החולים
דו"ח ציבורי: מבוטחי קופות החולים משלמים מחיר מופרז על התרופות.
במקום 15% ממחיר התרופה, משלם הציבור 40% ממחירן.
קופות החולים: החוק נקבע על פי המחיר המירבי, והקופות רוכשות תרופות במחירים נמוכים יותר.
תגובת קופת חולים לאומית: לאומית היא הקופה היחידה הגובה 13% בלבד. 40% הוא מספר משוקלל של כל הקופות.
-
אגב, מחירי התרופות הנה שערוריה בפני עצמה, ועוד לחשוב כי משרד הבריאות אישר להם את המחירים המופקעים
|
|