האם עדיף היה לטפל בו בישיבה או שאפשר גם בשכיבה ?
בכל מקרה של קוצר נשימה תמיד חייבים להושיב את החולה
בל נשכח שבאוטם ימני כאשר הלחץ דם מתחת ל90 סיסטולי עדיף להשכיבו . סתם כך כל אדם שהוא בקוצר נשימה באופן אוטומט הוא ירים את עצמו למצב ישיבה . . . תוקן על ידי - למען_החיים - 07/11/2003 4:57:47
אדם בקוצר נשימה יראה כשהוא רוכן קדימה,בדרך כלל יושב עם חזה מתוח ומוטה קדימה וכפות ידים על הברכים. יש להושיב את החולה ב 90 מעלות. הטיפול זה חמצן ופינוי.