בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בלגיה: דג המחמד ניצל בהנשמה מפה לפה!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/11/2003 15:28 לינק ישיר 
בלגיה: דג המחמד ניצל בהנשמה מפה לפה!!!

בלגיה: דג המחמד ניצל בהנשמה מפה לפה

מאת: מערכת וואלה!



הקרפיון התנהג בצורה מצחיקה, שחה וקפץ, ואז צף על גבו. בעלי הדג, נהג אמבולנס בהכשרתו, זיהה מיד כי מדובר בהתקף לב וביצע בו החיאה. לקרפיון בר המזל שלום



ליאו ואן ארט, נהג אמבולנס בדימוס, הציל את חייו של דג המחמד המשפחתי, באמצעות הנשמה מפה לפה. במהלך מסיבה שהתקיימה בבית, הוזעק ואן ארט לאקווריום המשפחתי על ידי אשתו, שצפתה בדג האהוב מתנהג באופן מוזר.

"מיד הבנתי כי מדובר בהתקף לב", סיפר בהתרגשות לעיתון המקומי באנטוורפן. "משיתי אותו מהמים, עיסיתי את ליבו וביצעתי בו הנשמה מפה לפה". אחרי רבע שעה מתוחה חזר הדג לנוע, והוחזר למים. אך הוא שקע שוב, וזכה לעיסוי ולהנשמה נוספים, שהצילו את חייו.

בעיתון דווח עוד כי בעקבות הצלחת המבצע, החליט ואן ארט לקרוא לדג, מסוג קרפיון יפני מנומר אגב, על שם אחד מנכדיו.

וואלה



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/11/2003 18:20 לינק ישיר 

נו חבר'ה, תורכם להגיד אין כמו הצלה אנטורפן, לא ??!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/11/2003 18:22 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/11/2003 00:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

צילום נדיר של הדג דקות לאחר ההחיאה..




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-9/11/2003 17:58 לינק ישיר 

הדג לא טבע במים..?

אגב,ממתי מגדלים קרפיון כחית מחמד..?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בלגיה: דג המחמד ניצל בהנשמה מפה לפה!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext