|
|
| נשלח ב-10/11/2003 00:24 |
|
| |
מאד יפה
אך לטעמי יותר מידי כיתוב
|
|
|
|
| נשלח ב-10/11/2003 00:29 |
|
| |
יפה מאוד!
צריך קצת להדגיש את המגן דוד ולהקטין את הכיתוב למטה ואז זה יהיה מושלם.
מי עיצב?
|
|
|
|
| נשלח ב-10/11/2003 03:15 |
|
| |
שלילי !
לשלב את סמל מגן דוד אדום ביותר בולט
ולכתוב בנוסף יחידת הכוננים של מגן דוד אדום
|
|
|
|
| נשלח ב-10/11/2003 09:27 |
|
| |
לדעתי זה נכון שיש מידי הרבה כיתוב. ובכלל הסמל הזה נראה קצת מיושן.
|
|
|
|
| נשלח ב-10/11/2003 09:36 |
|
| |
גם לדעתי זה מיושן קצת..
מה עם המגן דוד של מד"א?!
|
|
|
|
| נשלח ב-11/11/2003 19:09 |
|
| |
שוב, מידי עמוס בכיתוב, למרות שהסמל מצד ימין בהחלט חביב.
|
|
|
|
| נשלח ב-12/11/2003 05:37 |
|
| |
נראה יותר טוב
אפילו בהרבה
לדעתי אולי כדאי שתוסיף שם
101
|
|
|
|
| נשלח ב-12/11/2003 12:13 |
|
| |
האחרון חמוד . מי עיצב לכם ?
|
|
|
|
| נשלח ב-12/11/2003 13:41 |
|
| |
האחרון גם לדעתי חמוד! יפה לכם...
|
|
|
|
| נשלח ב-12/11/2003 21:29 |
|
| |
לדעתי האישית, הלוגו הראשון שהיצבת מיושן ומלא כיתוב כמו שאמרו ולא מושך את העין מספיק אם כי בהחלט אפשרי כלוגו לארגון.
צריך לוגו שמושך את העין, הסמל ששמת בצד ימין הוסיף המון ללוגו כי זה מושך את העין.
האחרון לא נראה כל כך מקצועי .
דעתי האישית..
|
|
|
|
| נשלח ב-13/11/2003 09:14 |
|
| |
אין ספק - זה הכי יפה!
|
|
|
|
| נשלח ב-13/11/2003 21:18 |
|
| |
לעומת כל הסמלים שהוצגו,האחרון הכי יפה!!!
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|