עירנות מקצועית מצילה חיים סיפור אמיתי !
בדרך חזרה הביתה ממשמרת במגן דוד אדום , הולך לו מתנדב "הצלה ירושלים" חובש בכיר (מ. שמו) לכיוון ביתו , המשמרת התחילה מוקדם לפנות בוקר והייתה מעייפת מאוד , רצים עם הנט"ן ( ניידת טיפול נמרץ) ממקרה למקרה מנסים להציל חיים וגם מצליחים מפעם לפעם , הוא ממהר הביתה באמצע משמרת כשמגיע המחליף שלו, חייב להתארגן לעבודה במפעל חשוב בירושלים ,.
השעה 12.10 בצהרי יום שלישי לפתע כשהוא עובר ברח' ראשון לציון כ2 דקות הליכה מתחנת מד"א ירושלים הוא מבחין במונית לבנה חונה על המדרכה בצורה מחשידה ונהגה יושן עם הפנים לכיוון ההגה . מ. חושב לעצמו אולי הוא ישן אולי הוא מחכה לנוסעים שלו ?! אבל מ. לא מתמהמה וניגש לו לחלון הסגור ולאחר שהנהג לא מגיב לדפיקות על החלון הוא פותח את הדלת ובודק את הנהג , הנהג לא מגיב לא לדיבור ולא לכאב - מחוסר הכרה !
מ. כבר 10 שנים מתנדב בהצלה ירושלים ומכיר את הנוהל ישר ניגש לעבודה , טלפון למוקד 101 מדבר מ. כונן "הצלה" מס' ... אני ברחוב ... במונית מחוסר הכרה צריך נט"ן דחוף .
תוך כדקה מגיע הנט"ן לאחל טיפול והעשרה בחמצן הנהג ממלמל בשקט את מה שזכור לו : הייתי באמצע נסיע פתאום אני מרגיש סחרחורת וכאב ראש פתאומי אני מנסה לעצור בצד , וזהוא אני לא זוכר מכאן .
תגיד לי אומר לו מ. אתה יכול להזיז רגל ימין ? לא עונה לו הנהג . ויד? גם לא .
הנהג מייד מפונה לבית חולים עם שבץ מוחי (CVAׂ ) הנהג עוד הספיק לשאול : מי קרא לכם? ומ. ממלמל לעצמו : ברוך ה' הספקתי להציל עוד חיים היום.
את הסיפור היפיפה הזה שמעתי היום ממ. כבדרך אגב בסוף שיחה של כשעה איתו וכשאמרתי לו שאני רוצה לפרסם את זה הוא אמר לי : אני רוצה שהזכות של הצלת חיים יישאר לי מבלי לקבל שכר של כבוד ופרסום . אז אני מכבד את רצונו ומפרסם את זה בלי שמו המלא על מנת לפאר שם שמים ברבים .
בימים שכולם מחפשים מי חשוד ומי לא ישנם אברכים שמחפשים בנרות לעזור ואני גאה שאני חלק מאותם מאות מתנדבי "הצלה ירושלים"
 |
|
|