בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מוטב מאוחר...זוכרים קינג דיויד? תמונות..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/11/2003 01:48 לינק ישיר 
מוטב מאוחר...זוכרים קינג דיויד? תמונות..
מצורף קובץ

מתוך הודעה לעיתונות.

טקס חגיגי מרשים בהשקת יחי' האופנועים האמבולטוריים של "הצלה ירושלים"

מאות אורחים ונגידים רמי מעלה השתתפו בטקס השקה והענקת שם ליחי' האופנועים האמבולטוריים של "הצלה ירושלים". במעמד הגאון רבי ישראל מאיר לאו שליט"א - הרב הראשי לשעבר, ובהשתתפות ח"כ ראובן ריבלין - יו"ר הכנסת, מר אבי זוהר - מנכ"ל "מגן דוד אדום", הרב אורי לופוליאנסקי – ראש עיריית ירושלים, רבנים, חכי"ם ואישי ציבור.

הטקס נערך בסוכה הגדולה של מלון "המלך דוד" בירושלים בתרומתם האדיבה של משפחת ארנרייך הנכבדה משטרסבורג – צרפת. את הטקס ניהל והנחה בכישרון רב המנצח הנודע אלי יפה - יו"ר ועד ידידי "הצלה ירושלים".

משפחות ארנרייך-כץ משטרסבורג שבצרפת תרמו סכום נכבד להענקת שם ליחידת האופנועים לעילוי נשמת יקיריהם, אנדריי ופולט מאטיו ז"ל. האופנועים הרבים עיטרו את בימת הכבוד משני עבריה.

את המשא המרכזי נשא הגרי"מ לאו שליט"א שעמד בדבריו על חשיבות הצלת נפשות, שיבח את התורמים שהוא מכיר אישית כרודפי צדקה וחסד והרעיף מברכותיו על מתנדבי הארגון שמביאים לקידוש שם שמים ולקירוב לבבות, שיזכו להציל ולהחיות נפשות בישראל.

יו"ר הכנסת ח"כ ראובן ריבלין אמר, כי "במיוחד לאחר שלוש שנות טרור קשים, אנו רואים את חשיבותו של הארגון הוולונטרי בהצלת חיי אדם וקיום הנאמר: כל המקיים נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא". "אני מאחל שעבודת "הצלה ירושלים" ותרומתם לקהילה יתמקדו בעזרה וסיוע לקהילה בחיים האזרחיים ולא בפיגועים ובשכול" - סיים.

נציג משפחות נפגעי הטרור, ר' צבי סנד, אשר שיכל את כלתו ומחותנו ד"ר דוד אפלבוים ובתו נאוה הי"ר בפיגוע רצחני בקפה הלל בירושלים, עמד בדבריו הנרגשים על חשיבות הטיפול בנפגעים ברגעים הקריטיים כשהנפגע מתמודד בין חיים למוות, ואת הסיוע המהיר שהחובש יכול לתת בזכות האופנועים.

מר אבי זוהר מנכ"ל מד"א, אמר בתוך דבריו, "אתם אמנם מכירים את הרב גרינוולד שלא מפסיק לחייך ולהיות יחד עם כולם, אולם, אני ראיתי אותו לא פעם עם דמעות בעיניים וסוער, כאשר הוא היה צריך להגן על חיי אדם". מנכ"ל מד"א שיבח את עבודתם המסורה של המתנדבים ואת שיתוף הפעולה ההדוק של "הצלה ירושלים" עם מד"א בפעילות השוטפת.

ראש עיריית ירושלים, הרב אורי לופוליאנסקי, אמר, "תושבי העיר ירושלים שידעו הרבה פיגועים רצחניים בשנים האחרונות, מכירים ויודעים להעריך את עבודת הקודש של ארגון "הצלה ירושלים" שמהווה פנינת בכתרה של ירושלים". ראש העיר בירך על היוזמה של "הצלה ירושלים", להציב "עמדות החייאה והצלה" בכל רחבי העיר לתועלת ולרווחת התושבים.

את הטקס הנעים הכנר האמן, מירל רזניק, שריגש וסחף את הקהל בשיר "יידישע מאמע" שהקדיש לכבודה של התורמת הנכבדה גב' ד, ארנרייך תחי'. יו"ר הכנסת וראש עיריית ירושלים התכבדו להעניק לתורמים שי מהודר, אופנוע – הצלה מכסף טהור, עם הקדשה מיוחדת. הגרי"מ לאו התכבד להעניק את השי המהוד למשפחת יפה שמסייעים לארגון "הצלה ירושלים" בכל ימות השנה. לכל המשתתפים הוענק שי סמלי, אופנוע זעיר מכסף טהור.

בטקס נטלו חלק והשתתפו גם, ח"כ הרב מאיר פרוש, הרב יהושע פולק סגן ראש עיריית ירושלים, הרב שלמה אטיאס חבר הנהלת העיר, הרב שלמה רוזנשטיין יו"ר ועדת ההקצבות העירונית, פרופ' שמואל שפירא.ס. מנהל ביה"ח "הדסה". עו"ד זלי יפה ס. נשיא בית הכנסת הגדול.

הטקס ננעל בהקרנת סרט מרגש עד דמעות, המתאר בקצרה את הפעולות הנאצלות של מאות מתנדבי הארגון, שפועלים במסירות ובמקצועיות 24 שעות ביממה 365 יום בשנה, ומושיטים את עזרתם לכל פונה ונזקק ללא הבדל גזע דת ומין.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2003 01:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תצוגת תיק החיאה ואביזרים נלווים.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2003 01:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

האופנועים.

משמאל צבי סטפנסקי שדאג רבות להצלחת האירוע.

תוקן על ידי - למען_החיים - 17/11/2003 2:36:00



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2003 01:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

המנחה וראש ועד הידידים ר' אלי יפה



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2003 01:53 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שולחנות הצטרפות לחוג הידידים



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2003 01:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2003 02:00 לינק ישיר 

מצורף קובץ

המכובדים. נראים משמאל לימין: חבר עירית ירושלים ר' רוזנשטיין, סגרה"ע ר'שלומי אטיאס, סגרה"ע ר' יהושע פולק, ח"כ ר' מאיר פרוש, מנכ"ל מד"א מר אבי זוהר, יו"ר "הצלה ירושלים" ר' דוקי גרינוולד, ראש העיר ר' אורי לופוליאנסקי, הרב הראשי הרב ישראל מאיר לאו.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2003 02:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ראש העיר ר' אורי לופוליאנסקי.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2003 02:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2003 02:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2003 02:06 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מנכ"ל מד"א מר אבי זוהר



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2003 02:07 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הכנר מירל רזניק



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2003 02:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2003 02:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יו"ר הכנסת מר רובי ריבלין



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2003 02:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2003 02:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מוטב מאוחר...זוכרים קינג דיויד? תמונות..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext