החייאה מוצלחת לצוות טלזסטון במעלה החמישה
בשעות הצהרים התקבלה קריאה על מחוסר הכרה במעלה החמישה. חברי "הצלה ירושלים" סניף טלזסטון שמתורגלים לצאת לכל איזור שיפוטם יצאו לדרך... תוך דקות הגיעו למקום החברים: עמירם ולדנברג, יוסי רפופורט ואוריאל מלסטר וכצוות התחילו בהחייאה מלאה כולל חיבור דפיברלטור. ולאחר כמה סבבים כולל מתן שוקים החזירו דופק והנ"ל פונה לבית חולים.
יישר כח ומי שמבין יודע שאין סיפוק יותר גדול מלתת לאדם עוד חיים. וכל המציל....
|
|