בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מחר תרגיל אט"ה רחב היקף במשכן הכנסת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/12/2003 19:31 לינק ישיר 
מחר תרגיל אט"ה רחב היקף במשכן הכנסת

מחר בבוקר יתייצבו עשרות רבות של מתנדבי מדא - וחברים בהצלה בתחנה לקבל תדריך לקראת התרגיל שיתקיים במשכן הכנסת.

בתרגיל ישתתפו 27 אמבולנסים ועשרות רבות של חובשים ביניהם בכירי מתנדבי ועובדי מד"א ירושלים.

התרגיל הוא על אט"ה ( ביולוגי-כימי) וייערך עד השעה 16:00 לערך.

ירושלמים אם תראו מחר שיירה של "לבנים" נוסעת זה לא צעדה אלא "נסיעה רגילה" לעבר משכן הכנסת...



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מחר תרגיל אט"ה רחב היקף במשכן הכנסת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext