מחר תרגיל אט"ה רחב היקף במשכן הכנסת
מחר בבוקר יתייצבו עשרות רבות של מתנדבי מדא - וחברים בהצלה בתחנה לקבל תדריך לקראת התרגיל שיתקיים במשכן הכנסת.
בתרגיל ישתתפו 27 אמבולנסים ועשרות רבות של חובשים ביניהם בכירי מתנדבי ועובדי מד"א ירושלים.
התרגיל הוא על אט"ה ( ביולוגי-כימי) וייערך עד השעה 16:00 לערך.
ירושלמים אם תראו מחר שיירה של "לבנים" נוסעת זה לא צעדה אלא "נסיעה רגילה" לעבר משכן הכנסת...
|