בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מנהל מד"א י-ם עוזב..מילות פרידה ליוני...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/12/2003 19:45 לינק ישיר 
מנהל מד"א י-ם עוזב..מילות פרידה ליוני...



מר יוני יגודובסקי מנהל מגן דוד אדום סניף ירושלים עומד בתקופה הקרובה לעזוב את הניהול בבירה לטובת תפקיד ניהולי במד"א באיזור אחר בארץ.

יוני יגודובסקי אדם יקר מבכירי מגן דוד אדום פרסם מכתב שנתלה אמש על לוחות המודעות בתחנת מד"א בו מודיע על עזיבתו ומאחל למתנדבי ועובדי מד"א הצלחה בהמשך העיסוק בהצלת חיים.

יוני ניהל את מד"א ירושלים בצורה מדהימה ומוצלחת והביא את הארגון למימדים ולשיאים חדשים שלא נראו כמותו בסניפים אחרים בארץ.

השילוב המדהים של הקשיחות עם טוב הלב הביא אותו להצלחה ולאהבה והאהדה הגדולה הזו.

במה יוני לא טיפל ,אם בארגון קורסים ואם בדאגה לנקיון התחנה , אם בגירוש אנשים זרים ששוטטו בלא מפריע בתחנה ואם בטיפול בבעיות שצצו, וכל זאת ללא שהזכרנו את עצם היותו פאראמדיק ואת טיפולו המסור במקרים רבים ובפיגועים קשים בעיר שם ניהל את האירועים ואף טיפל בכוחות עצמו בנפגעים .

יוני עמד מאחורי שיפוץ המוקד החדש והרחב לטובת אנשי התחנה.

יוני היה חוט של חסד וחוט ברזל בקירוב בין מגן דוד אדום והצלה ירושלים .

יוני תומך נלהב של החרדים המתנדבים במגן דוד אדום ומסייעם בכל בעיה ובכל צרה או פניה.

יוני עוזב את התחנה לאחר שפיתח / שיקם והרים את התחנה ואת ניהול העניינים ברמות גבוהות מעבר למצופה ולנדרש.

יהיה חסר לנו מנהל כמו יוני, מנהל קשוח ותקיף ועם זאת חייכן וסבלן , מנהל שמרים טישו שעל הרצפה כי זה לא מכובד לתחנת מד"א להיות מלוכלכת, יוני שמעיר למתנדב ששם רגליים על השולחן ויוני שמנקה את החלון מסטיקר שאין מקומו בתחנה.

יוני זה הכל!!
יוני זה תחנת מד"א ירושלים במילה אחת , קטנה ומיוחדת!!!

יוני, אין לנו מילים לרגל עזיבתך את הגזרה אלא ברכות מקרב הלב לברכה והצלחה בדרך החדשה שתצליח בכל מעשי ידיך ושתראה רק ברכה ואור בכל דרך בה תפנה.

ויוני אל תשכח אותנו......






דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/12/2003 21:14 לינק ישיר 

מי מיועד להחליפו?
יש מכרז, אבל למי יש את רוב הסיכויים?
שלמה פטרובר?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/12/2003 13:11 לינק ישיר 

יוני .מי יגאג שלא יחנו במקום שאסור?
אוו שלא ישטפו רכבים?
בכול מקרה שיהיה לך בהצלחה בתפקידך החדש!
לגבי מי יהיה המחליף?יש לי ערכה(אפילו יותר מעערכה) מי זה יהיה.והמכרז יהיה רק בשביל הפרוטקול.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/12/2003 21:09 לינק ישיר 

אין זה סוד...
ככל הנראה יהיה זה רונן בשארי מי שהיה בעבר סגן של יוני.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-6/12/2003 21:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הנה הוא במרכז התמונה.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מנהל מד"א י-ם עוזב..מילות פרידה ליוני...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext