בית פורומים הצלה ומדא ישראל

שיתוף פעולה מדהים בין הצלה י-ם ומד"א י-ם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/12/2003 21:09 לינק ישיר 
שיתוף פעולה מדהים בין הצלה י-ם ומד"א י-ם

שיתוף הפעולה הפורה בין הארגונים הוביל היום את ראשי מדא והצלה ירושלים לשיתוף פעולה נדיר ומיוחד בהקשר למירסים של הארגון.

המירס של אנשי הצלה ירושלים הינו כלי ענק ומדהים המחבר בין הכוננים הרבים בעיר ונותן אינדיקציה זמן רב לפני הגעת האמבולנס למקום האירוע/הקריאה.

עד היום אנשי הצלה פעלו באופן עצמאי כגוף מיוחד בתוך מד"א אולם מהיום מגן דוד אדום החל לפעול בשיתוף פעולה הדוק כאשר בחדר המוקד של מד"א ירושלים יהיה מהיום מירס של הצלה באופן פעיל ורציף וכל מתנדב שיוצא למקרה אומר מהיום את שמו ומספר הכונן שיוצא לאירוע כך שהמירס הופך לרציני ויעיל יותר ממה שהיה קודם.

הרעיון יצא לפועל כאשר ר' משה לודמיר האחראי על התיאום והקישור בין מדא להצלה הודיע על העניין וביקש להמנע מקריאות ביניים מיותרות.

השעות הראשונות עברו בהצלחה רבה כאשר כונני מדא-הצלה הודיעו אחד לאחד את מספר הכונן ושם המתנדב ומידע רפואי כאשר הגיעו למקרה.

יזמה ברוכה זו מצטרפת ליזמות ברוכות נוספות שיצאו וייצאו לפועל בקרוב בין מדא להצלה בכל רחבי הארץ כמו מז"ח ופעילויות רבות נוספות שיפורסמו בקרוב.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/12/2003 17:56 לינק ישיר 

ברכת להצלה ירושלים על היוזמה הברוכה

לציין שב"הצלה ביתר" עובדים באותה שיטה עם מד"א ב: 3 שנים האחרונות וזה תורם ליעילות הקשר בין הכוננים למוקד מד"א במוקד יש מירס של "הצלה ביתר" והמוקד מאזין למירס ונותן דיווחים בשעת הצורך

חזקו ואמצו



"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > שיתוף פעולה מדהים בין הצלה י-ם ומד"א י-ם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext