בית פורומים הצלה ומדא ישראל

פחות מיממה כבר טיפלו ב-5 מקרים!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/12/2003 02:20 לינק ישיר 
פחות מיממה כבר טיפלו ב-5 מקרים!!

יחידת מז"ח - מד"א שהוכנסה לפעילות רק לפני שעות מעטות כבר טיפלה בכ-5 מקרי מוות ברחבי הארץ.
זאת מלבד מקרי הצלת חיים שעשו הכוננים שנוהגים באמבולנסים.
יצויין כי על כל קביעת מוות חייב צוות הנט"ן לדווח מיידי למוקד כשהם מעבירים את ההודעה לצוות "דוד" שמטפל במיקרה.
הרבה הצלחה ושלא נצטרך.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2003 10:35 לינק ישיר 

מועתק מ: חדרי חרדים:

במושב נס הרים בתוך מרכז גמילה נפטר נרקומן ממנת יתר, למקום הגיעו 5 אמבולנסים לפי הפירוט הבא: 2 מז"ח, 1 אמבולנס משוריין מגוש עציון, 1 אמבולנס רגיל, 1 אמבולנס זק"א.

ומי שפינה זה דווקא האמבולנס של זק"א, למרות שהמז"ח טענו שיש הנחיה חדשה שהם מפנים ולא זק"א, מפקד המשטרה שהיה באירוע דרש לראות את ההנחיה החדשה בכתב, והורה לצוות של זק"א לפנות את הגופה.

http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=717732



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/12/2003 16:56 לינק ישיר 

המרכז גמילה נמצא במושה מבוא ביתר ולא נס הרים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2003 17:10 לינק ישיר 

המרכז גמילה נמצא במושב מבוא ביתר ולא נס הרים לידיעה!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/12/2003 20:27 לינק ישיר 

השפלה פינה. ולא זק"א.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/12/2003 13:25 לינק ישיר 

"למכון" תמיד אמבולנס השפלה מפנה ולא זק"א



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/12/2003 00:55 לינק ישיר 

תיקון קל: זק"א עשו חבירה עם השפלה והא פינה למכון.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > פחות מיממה כבר טיפלו ב-5 מקרים!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext