ניידת מז"ח החליקה בכביש רטוב כ-10 מטרים.
מצורף קובץאבל .. זה היה במתקן ההחלקה באשדוד.
ביום שישי יצאו 5 אמבולנסים של מד"א בינהם ניידת מז"ח למרכז ההדרה באשדוד. שם עברו קורס החלקה במשטח מיוחד. בקורס זה נלמד דרכי הפעולות שצריך לבצע כדי להמנע מהחלקה או במקרה של החלקה מה לעשות עמ"נ לצאת מזה בשלום.
ואכן ניידת מז"ח החליקה ואפי' עשתה כמה צלחות וחזרה בשלום לבסיסה.
ראובן בדרך.. (יושב מאחור??? כנראה ויתר!!!)

|