בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ת.ד. קשה בצומת רנה קסן רמת אשכול

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/12/2003 02:13 לינק ישיר 
ת.ד. קשה בצומת רנה קסן רמת אשכול

בשעה 17.42 התקבלה קריאה למוקד מד"א ירושלים על אשה שנפגעה מרכב בצומת רנה קסן ברמת אשכול.
נט"ן נשלח מהתחנה.
לאחר דקה דיווחו כונני הצלה - מד"א יששכר בנדיקט ואיתן אוחיון על כי הם מבצעים במקום החייאה על בת 60 שנפגעה מרכב. לאחר מכן יצטרף אליהם גם חיים וינגרטן.
הנט"ן שהגיע למקום עם מתנדב "הצלה" משתלם הפראמדיק דוד דלפן המשיכו בפעולות ההחייאה תוך תחילת פינוי לטראומה בעין כרם.
לאחר כ-10 דקות הודיע צוות הטראומה כי לא הצליחו להציל את האשה והיא נפטרה מפצעיה.
ברוך דיין האמת.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ת.ד. קשה בצומת רנה קסן רמת אשכול
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext