בית פורומים הצלה ומדא ישראל

יולדת שקיבלה אפידורל בביקור חולים שותקה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/12/2003 22:19 לינק ישיר 
יולדת שקיבלה אפידורל בביקור חולים שותקה

אישה צעירה שהגיעה לבית החולים ביקור חולים לא ציפתה לגרוע מכל- היא קבלה זריקת אפידורל ונותרה משותקת בפלג גופה התחתון. היולדת, בת 26, הגיעה השבוע לניתוח קיסרי בבית-החולים. רופא מרדים בכיר הכין אותה לניתוח, ונתן לה זריקת אפידורל בעמוד השדרה. כמה דקות לאחר תחילת הניתוח, נולד תינוק בריא ושלם.
האם היולדת הושארה למספר שעות בחדר התאוששות ואולם כשהופסקה הזרמת האפידורל דיווחה האישה על חוסר יכולת להניע את רגליה. מקרה דומה אירע לפני ארבע שנים בבית החולים הלל-יפה בחדרה אולם אז ארכה תופעת השיתוק רק חודש ימים ולאחריו התאוששה היולדת לחלוטין.

הרופאים בחדר ההתאוששות בביקור חולים הזעיקו נוירולוג בכיר של בית החולים והצעירה הובהלה לבדיקת סי-טי בגבה,אולם תוצאותיה היו תקינות.
היולדת הועברה להדסה עין-כרם כדי לקיים שם בדיקת MRI אולם גם הבדיקה הזו לא גילתה את מקור הבעיה ולא הובילה לפתרונה. בימים הקרובים תעבור האישה בדיקות נוספות, כדי לברר מה גרם לשיתוק בגפיים.

ניתוח קיסרי והרדמה אפידורלית הם פרוצדורות רפואיות בטוחות ושכיחות. עם זאת, יש להם סיכונים מזעריים", אמר מנהל ביקור חולים, ד''ר יצחק זיידס לעיתונאים שצבאו הבוקר על דלתו. "בבדיקה ראשונית שערכנו נראה שהרופאים עבדו בדיוק לפי הנהלים. במידה ותהיה אבחנה נוכל לחקור את הנושא יותר לעומק".

מירה גליישר, שילדה את שני ילדיה בבית החולים ביקור חולים אמרה ל- I WOMEN הבוקר "שנשים רבות מסרבות אינטואיטיבית, לקבל זריקת אפידורל בדיוק בגלל הסיכון הזה- שכן האפידורל מוזרק הישר לתוך עמוד השדרה."




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > יולדת שקיבלה אפידורל בביקור חולים שותקה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext