לעשות משמרת יחד כמה אנשי פורום, מישהו רוצה? יש נהג שרוצה להעלות אמבולנס??!!
יש לי רעיון יותר מרגש.. אולי נעשה מסיבת חנוכה לחברי הפורום... אבל נראה לי שהמנהלים כאן יצאו להשתלמות בניר עציון כך שלא נראה שיהיה תשובה עד שבת..