כך התקבלה הקריאה בביפרים הערב בעיר. כוננים רבים משכונת בית וגן ובתוכם אלי גדלבסקי וזאב אונגר ( מזאב בדרך..) יצאו למקום והגיעו תוך זמן קצר לתאונה בה ע"פ הדיווח היו מעורבים מספר נפגעים . נט"ן , 3 אופנולנסים,וכוננים עם רכבים פרטיים ,סה"כ כעשרה כוננים הגיעו למקום, הרכב אמנם היה הפוך לגמרי אולם הנהג יצא ללא פגע. אה..איזו זמינות ואיזו מוכנות אין אין אין כמו מדא-הצלה ירושלים!! תוקן על ידי - הצלהירשלים - 24/12/2003 16:20:36
זה היה פשוט מדהים, אף אחד לא הבין איך הו יצא חי, חוץ משתי סריטות באצבע לא קררה לא כלום, והוא שוחרר מביה"ח אחרי 3 שעות בערך, בשיחה שעשינו איתו באמבולנס התברר שהוא פשוט לא רצה לפגוע בכלב שעבר את הכביש...