בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הייתי חייבת...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/12/2003 21:25 לינק ישיר 
הייתי חייבת...

אני לא זוכרת אם העלתי את זה כאן פעם, אבל זה בהחלט שווה קריאה...
http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,2644561,00.html




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/12/2003 23:04 לינק ישיר 

מדהים!!!
ואולי על זה נאמר : טוב שברופאים לגהנום
מצד שני צריך לחשוב על הלחץ שבהם נתון הרופא מכמות העבודה שיש להם במשמרות ארוכות וכו'

שלא נזדקק להם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/12/2003 00:18 לינק ישיר 

תודה נעמה , מרתק.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הייתי חייבת...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext