אני לא זוכרת אם העלתי את זה כאן פעם, אבל זה בהחלט שווה קריאה... http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,2644561,00.html
מדהים!!! ואולי על זה נאמר : טוב שברופאים לגהנום מצד שני צריך לחשוב על הלחץ שבהם נתון הרופא מכמות העבודה שיש להם במשמרות ארוכות וכו' שלא נזדקק להם
תודה נעמה , מרתק.