|
|
| נשלח ב-7/1/2004 20:06 |
|
| |
"אלי ביר"מי יודע?מי ראה?מי שמע?
חברים,בעת האחרונה אלי ביר אשר היווה חלק פעיל ועיקרי בהנהלה ושימש "עמוד תווך" בארגון הצלה ירושלים-נעלם מעיני ומעני חברים נוספים הב ה ר ה-בכל הנוגע להצלה ירושלים!!!
ידוע לי העובדה כי הנ"ל משמש בעת האחרונה כמ"מ אחראי כוננים ארצי אך מה בדבר הצלה?
1.אלי-האם אתה כבר לא משמש כ-"מפקד הצלה"?
2.האם ראובן פול שאחראי על האופנועים מחליף אותך באופן זמני או קיבל את התפקיד במקומך?
3.בקיצור אלי -אתה חסר,אנו בארגון הצלה זקוקים לך ומקווים כי תמצא את הדרך הנכונה לשמש ב-2 התפקידים הבכירים בהם אתה משמש וזאת לטובת שני הארגונים.
נשמח להבהרה בעיניין.
בהצלחה באשר תפנה.
|
|
|
|
| נשלח ב-8/1/2004 12:46 |
|
| |
אלי משקיע מעל ומעבר! לא ברור המקור לנימה הביקורתית!
ומן הסתם, עבודת הקודש שהוא עושה כרגערק מקרבת את הצלה למד"א, ותתרום לשני הארגונים כאחד.
|
|
|
|
| נשלח ב-8/1/2004 15:35 |
|
| |
לא צריך להוסיף אף מילה על פעילותו של אלי ביר
הן בהצלה והן במד"א ובוואדי כאדם וחבר של כולם.
אני אישית חושב שכל אמירה ביקורתית על אלי היא
קנאות נטו וחוסר פירגון.
אין ספק שלאלי נכונו עוד הרבה תפקידים חשובים
ומרכזיים בהנהלת הצלה ומד"א.
אלי פשוט תותח!!!
|
|
|
|
| נשלח ב-9/1/2004 19:00 |
|
| |
חברים:
אני רואה בשאלתו של "החובש" שאלה לגיטימית ועינינית ללא כל השמצות או העלבות וההפך הוא הנכון!
לדעת כולנו-אלי הוא "גדול"!!!!ישר כח!!!
|
|
|
|
| נשלח ב-10/1/2004 18:24 |
|
| |
לזה שגנב לי את הכינוי chovesh אז לידיעתך אני מאלה שמעריכים ומוקירים את פועלו של האדם היקר הזה שנקרא אלי ביר
ולך אלי...
יישר כח,
את תרומתך לתושבי העיר רואים בכל מקום.
תודה
chovesh !!!המקורי
|
|
|
|
| נשלח ב-10/1/2004 23:11 |
|
| |
נכון, כולם צודקים!!!
אבל מעל הכל,
לאלי לא היה ולא יהיה תפקיד, [אלא רק לגבי משכורת הוא מוגדר], אלא כל אדם שיפנה לעזרה בכל נושא אלי יעשה הכל כדי שהמבקש יהיה מרוצה (כמובן עם החיוך האופייני לו),
אז בואו ונחזיק לו ידיים לאדם הגדול מכולם.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לשחרור האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|