בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תרומת דם!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/1/2004 20:15 לינק ישיר 
תרומת דם!

כל כמה זמן אפשר לתרום?
ואיפה?

גם כשרע,ועצוב,שירו מהלב!
נכון שעכשיו טוב יותר???
http://8329.hydepark.co.il



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/1/2004 22:01 לינק ישיר 

עקרונית ניתן לתרום דם כל שלושה חדשים ואתה מוזמן לתרום .

זוהי תרומה אדירה וגם מצווה לא קטנה ואגב זה גם דבר בריא מאד למערכת הדם ולרענון הפלזמה.

ניתן לתרום דם בתחנת מדא בירושלים במג' ובשאר תחנות מדא ברחבי הארץ בשעות הפעילויות שלהם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תרומת דם!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext