כל כמה זמן אפשר לתרום? ואיפה? גם כשרע,ועצוב,שירו מהלב! נכון שעכשיו טוב יותר??? http://8329.hydepark.co.il
עקרונית ניתן לתרום דם כל שלושה חדשים ואתה מוזמן לתרום . זוהי תרומה אדירה וגם מצווה לא קטנה ואגב זה גם דבר בריא מאד למערכת הדם ולרענון הפלזמה. ניתן לתרום דם בתחנת מדא בירושלים במג' ובשאר תחנות מדא ברחבי הארץ בשעות הפעילויות שלהם.