בית פורומים הצלה ומדא ישראל

"הצלה ביתר " בהחיאה מוצלחת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/1/2004 20:58 לינק ישיר 
"הצלה ביתר " בהחיאה מוצלחת

השבת בשעה 9:45 פרץ מוקד י"ם במירס הקבוצתי של "הצלה ביתר" בדיווח על מחוסרת הכרה כעבור דקה דיווחו 2 כוננים במקום על תחילת החייאה מלאה מוקד י"ם אישר את הדיווח והעביר את הדיווח לאט"ן גוש שהגיע למקום וב"ה לאחר החיאה ממושכת של כ: 50 דקות הועברה האשה מונשמת עם דופק לבית החולים

עלו והצליחו והמשיכו לקדש שם שמים ברבים

"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/1/2004 09:09 לינק ישיר 

בהמשך למקרה הנ"ל

כונן "הצלה ביתר " שיצא למקרה בשבת לפנות בוקר בדרך הרכב קיבל פנצ'ר והוא נסע עד למקרה ושם השאיר את הרכב , כשהגיע למקרה ההחייאה עם רכב אחר ניגש אליו הגוי של שבת בביתר ושאל אותו איפה הרכב הרגיל שלך הוא ענה לו שהרכב תקוע עם פנצר ולכן החליף את הרכב . אחרי התפילה הגיע החובש לביתו והוא רואה את הרכב שלו עומד תקין ליד הבית מסתבר שהגוי של שבת הלך מיוזמתו לתקן את הפנצ'ר והיות והוא יודע היכן נמצא המפתח כי הוא מידי פעם מחזיר את הרכב בשבת אחרי מקרים הוא ידע גם להחזיר את הרכב לבית המתנדב כשהוא כשיר ומוכן ליציאה הבאה



"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > "הצלה ביתר " בהחיאה מוצלחת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext