בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אופנוע "הצלה" נפרץ וחובל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/1/2004 20:24 לינק ישיר 
אופנוע "הצלה" נפרץ וחובל
מצורף קובץ

אופנוע מס' 05 שנמצא בשימוש אצל ראובן בן יצחק נפרץ ככל הנראה היום,

הדבר התגלה בזמן שראובן רצה לצאת למקרה ברח' ר' טרפון ברמב"ש, הוא פחת את הארגז בכדי להוציא את הקסדה אבל לתדהמתו הקסדה לא הייתה שם,
הוא נסע למקרה ברכבו לאחר סיום האירוע הוא ניגש לאופנוע בכדי ליבדוק להיכן יכלה להעלם הקסדה,

ואז הוא ראה לתדהמתו שהמנעול שבור לגמרי והקידון שהוא נעל שבור, מיד הוא קרא למשה טייטלבאום וראובן כהן שהיו המומים מהפריצה,

אבל הם לא איבדו זמן ומייד עדכנו את אלי ביר, דוקי, ואיתן אוחיון, (את ראובו פול לא הצליח טייטלבאום להשיג משום מה),

ראובן בן יצחק ניגש לתחנת המשטרה להגיש תלונה ומחר בבוקר יילקחו טביעת אצבעות, (מכיון שהבדיקה נעשית רק בבוקר),

אנו מקווים שזה המקרה האחרון בנושא זה,

להלן האופנוע שנפרץ:

תוקן על ידי - מתנדביקר - 18/01/2004 20:30:03



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/1/2004 22:58 לינק ישיר 

תן לי לנחש על פי התמונה לאיזה מקרה נסעתם..

זה לא היה התעלפות...משהו כמו תאונה?...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/1/2004 18:05 לינק ישיר 

לא סתם אתה קורא לעצמך הגאון הגדול...

אז"שששששששש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אופנוע "הצלה" נפרץ וחובל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext