חולה לא רוצה להתפנות?? סע איתו באוטובוס!
מקרה מעניין שארע בשבוע שעבר בשכונת רמות בירושלים.
בשעה 5 אחה"צ התקבלה קריאה על אדם שהתעלף בתוך אוטובוס. אלי פולק בתגובה מהירה הגיע תוך דקה למקום ודיווח על אדם ככל הנראה לאחר התקף אפילפסיה.
האדם שהיה ישוב באוטובוס עמוס נוסעים היה מבולבל ולא היה מודע לקורה סביבו.
אלי פולק יחד עם זאבי סופר לקחו את כל המדדים ואז כשהגיע האמבולנס החלו בהעברת החולה למיטה.
ואז... התעשת לרגע וסרב בתוקף לעזוב את מקומו באוטובוס. לא עזרו כל מאמצי השיכנוע, האדון נשאר בסירובו כשתשובותיו מבולבלות ועדין אינו יודע מה נעשה איתו.
ד"ר לובה מהנט"ן טענה שיש חשש להתקפה חוזרת עקב הזמן הרב שהוא לא התאושש ואולי לשקול על פינוי בכל אופן.
כיוון שלא היה מידע על אותו אדם ולא היה אפשר להשיג את משפחתו קשה היה לדעת מה סיבת ההתכווציות אותם עבר.
כיוון שמצבו היה באותו רגע יציב הציע אלי פולק ללוות את האיש באוטובוס לביתו ושם יחד עם משפחתו יחליטו על ההמשך.
וכך היה... אלי פולק החנה את ריכבו ויחד עם תיק החייאה ולייפאק עלה לאוטובוס ונסע עם האדון ברחבי רמות כשמאחוריו נוסע זאבי סופר על כל מקרה שלא יקרה (וכן להחזיר את אלי לרכב.. אלא מה?!)
בסופו של דבר ירד האיש (קצת מתנדנד) והחל לפסוע לביתו . אלי עצר אותו והחל לדובב אותו ואכן האיש היה הרבה יותר ער למצבו וסיפר שהוא חולה אפי ואכן עבר התקפה כעת הוא עדיין מבולבל אבל מרגיש יותר טוב.
הוא ביקש מאוד לא לספר לבני ביתו את אשר התרחש כיוון שהוא מסתיר מהם התקפה נוספת שהייתה לו בבוקר.
לאחר הבטחה שילך להיבדק אצל רופא אלי וזאבי שיחררו את האיש לביתו.
 |
|
|